Eindtijdreeks deel 2: De opname van de kerk – Maak je klaar! – Fleur The Hope

Hoi lieverds Mijn naam is Fleur, een christelijke Youtuber woonachtig in Nederland 🇳🇱. Mijn doel met dit kanaal is het inspireren en motiveren van ‘slapende’ christenen of niet-gelovigen die twijfelen over het vinden van de waarheid. Ik heb het gevoel dat we allemaal een opwekking nodig hebben. Ook wil ik mijn eigen mening, ervaring en kennis over bepaalde onderwerpen delen. Het belangrijkste is dat mijn belangrijkste informatiebron natuurlijk de Bijbel is. We moeten dicht bij de Waarheid, het Woord van God blijven en voorzichtig zijn met het nieuwe soort christendom van tegenwoordig dat bij de wereld wil passen. Laten we teruggaan naar de Waarheid, Jezus Christus en vrij zijn! ️

(Ondertiteling in video) We leven in bijbelse profetieën en toch beseffen miljarden mensen dit niet. Vele zielen zijn op weg naar vernietiging… Welke gebeurtenissen moeten volgens het boek Openbaringen plaatsvinden in de eindtijd? Ik ga je door het boek Openbaringen leiden, zodat je ALLES zult begrijpen dat moet plaatsvinden aan het einde van de wereld. In deze video laat ik je alle tekenen van de eindtijd zien volgens de Bijbel. Ik geloof dat we heel dicht bij onze eerste profetische gebeurtenis zijn: de opname. Het EINDE is dichterbij dan je denkt! Deel dit met al je vrienden en geliefden. We hebben niet veel tijd meer voordat onze HEER Jezus Christus terugkeert.

FLEUR THE HOPE – YouTube

Delen: 

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Mailen

Welkom op ontzagwekkend nieuws!

Bekijk hier Jaap zijn video over de liefde van Jezus!